Bezig met laden...

Veelgestelde vragen

Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen?

Het is ook mogelijk om je bestelling af te halen bij ons magazijn in Den Hoorn. Neem voor de mogelijkheden even contact op met onze collega’s van de klantenservice op +31 (0)85-7733759 op werkdagen (maandag t/m vrijdag) tussen 09.00 en 17.00 uur of een mail sturen naar klantenservice@postdrogist.nl.

Kan ik nog iets aan mijn bestelling toevoegen?

Helaas is het niet mogelijk om een extra artikel toe te voegen aan een bestelling die al bij ons geplaatst is. Wel kun je, als de bestelling nog niet verzonden is, de bestelling annuleren en een nieuwe plaatsen. Onze klantenservice helpt je hier graag mee. Je kunt hiervoor bellen naar +31 (0)85-7733759 op werkdagen (maandag t/m vrijdag) tussen 09.00 en 17.00 uur of een mail sturen naar klantenservice@postdrogist.nl.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij werken samen met PostNL volgens een 24 uurs levering service. Dit betekent dat alle bestellingen die voor 18.00 uur bij ons geplaatst zijn, de volgende dag moeten worden bezorgd. Je ontvangt van ons een track en trace code als je bestelling door ons is verstuurd.

Waarom ontvang ik geen track en trace link?

Kleinere artikelen zoals scheermesjes of foundation zullen indien mogelijk in een enveloppe worden verzonden en als brievenbuspost aan PostNL worden overgedragen. Voor brievenbuspost zijn geen tracking links beschikbaar, deze worden bij je in de brievenbus afgeleverd dus je hoeft hier niet voor thuis te blijven. Indien je een aantal werkdagen na de verzendbevestiging je brievenbuspakje nog niet in huis hebt kun je contact opnemen met onze klantenservice. Er zal dan worden uitgezocht bij PostNL wat de staus van het pakketje is om het probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, zolang je bestelling nog niet is verzonden, kun je kosteloos annuleren.  order nog niet is verzonden is er de mogelijkheid om deze kosteloos te annuleren. Je kunt hiervoor bellen naar +31 (0)85-7733759 op werkdagen (maandag t/m vrijdag) tussen 09.00 en 17.00 uur of een mail sturen naar klantenservice@postdrogist.nl.

Hoe weet ik dat mijn bestelling door jullie is ontvangen?

Als je bij het maken van een bestelling het juiste mailadres hebt ingevoerd, ontvang je van ons een orderbevestiging in je mail. Check hiervoor voor de zekerheid ook even je spambox! Mocht je geen orderbevestiging hebben ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice op +31 (0)85-7733759 op werkdagen (maandag t/m vrijdag) tussen 09.00 en 17.00 uur of mail naar klantenservice@postdrogist.nl. Dan kijken we samen even waar het is misgegaan.

Kan het zijn dat mijn bestelling niet compleet is?

Om het milieu te besparen hergebruiken wij dozen, we willen je daarom vragen om altijd de doos helemaal uit te pakken en op inhoud te controleren.
De tekst op de (om)doos kan namelijk van een andere artikel zijn en kleinere artikelen zoals bijvoorbeeld billendoekjes verstoppen onze collega's in het magazijn graag tussen de luier verpakkingen in.

Mocht na het volledig uitpakken van de inhoud van de dozen nog steeds blijken dat je niet alles hebt mogen ontvangen dan kun je een foto met onze klantenservice delen van hetgeen dat je hebt ontvangen. Zo kunnen we voor je nagaan wat er mis is gegaan en je een passende oplossing aanbieden, vermeld in je e-mail ook je order of bestelnummer dan kan je bericht sneller in behandeling worden genomen. 

Hoe kan ik een verkeerd ontvangen product omruilen?

Alle bestellingen worden met zorg en aandacht ingepakt maar onze collega's in het magazijn zijn ook maar mensen en er kunnen wel eens foutjes worden gemaakt. Als je bij het uitpakken van je bestelling erachter komt dat je een verkeerd, defect of niet alle artikel(en) hebt ontvangen verzoeken we je om gelijk contact op te nemen met onze klantenservice voor een spoedige oplossing. 

Om het milieu te besparen hergebruiken wij dozen, we willen je daarom vragen om altijd de doos helemaal uit te pakken en op inhoud te controleren.
De tekst op de (om)doos kan namelijk van een andere artikel zijn en kleinere artikelen zoals bijvoorbeeld billendoekjes verstoppen onze collega's in het magazijn graag tussen de luier verpakkingen in.
Mocht na het volledig uitpakken van de inhoud van de dozen nog steeds blijken dat je niet alles hebt mogen ontvangen dan kun je een foto met onze klantenservice delen van hetgeen dat je hebt ontvangen. Zo kunnen we voor je nagaan wat er mis is gegaan en je een passende oplossing aanbieden, vermeld in je e-mail ook je order of bestelnummer dan kan je bericht sneller in behandeling worden genomen. 

Mijn bestelling is beschadigd. Wat kan ik het beste doen?

Alle bestellingen worden met zorg en aandacht ingepakt maar onze collega's in het magazijn zijn ook maar mensen en er kunnen wel eens foutjes worden gemaakt. Als je bij het uitpakken van je bestelling erachter komt dat je een verkeerd, defect of niet alle artikel(en) hebt ontvangen verzoeken we je om gelijk contact op te nemen met onze klantenservice voor een spoedige oplossing. 

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Je hebt een afkoelingsperiode van maximaal 90 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product indien mogelijk ongeopend, ongebruikt en in originele verpakking retourneren. Laat ons van tevoren wel even weten dat je zending retour komt zodat wij de retour direct kunnen verwerken. Je kunt dit telefonisch of per mail aan onze klantenservice doorgeven. Retourkosten zijn voor eigen rekening.

Wat betekent een + (plus) maat luiers?

De +maten van luiers en luierbroekjes hebben niets te maken hebben met de luiermaat, het zijn dan ook geen tussen maten.  De + staat voor het extra absorptie vermogen van de luiersoort, ideaal dus voor de grotere plasjes. Luiers met + maten kunnen beter en meer vocht opnemen waardoor ze ook zeer geschikt zijn voor de nacht.

Mijn bestelde Premium Protection Active Fit Nappy Pants heeft een andere verpakking, hoe kan dat?

Pampers heeft verschillende verpakkingen voor de Pampers Premium Protection Pants. Zo worden deze soms als Pampers Premium Protection Pants benoemd, als Pampers Premium Protection Active Fit en ook als Pampers Active Fit Nappy Pants. Alle genoemde varianten betreffen de zelfde soort luierbroekjes alleen kan onze voorraad hiervan verschillen omdat de verpakkingen van deze soort continue worden aangepast. De productcodes van de verschillende verpakkingen soorten komen altijd overeen, de Premium Protection en Active Fit pants zijn dan ook hetzelfde artikel.

Wij begrijpen dat het verwarrend kan zijn en dat er twijfel kan ontstaan, we raden je daarom aan om een verpakking uit te proberen.  Mocht je daarna niet tevreden zijn dan kun je de ongeopende verpakkingen aan ons retourneren, neem hierover contact op met onze klantenservice zij helpen je graag verder.

Hoe kan het dat het door mij bestelde artikel een andere kleur heeft dan op de website?

Sommige artikelen in ons assortiment zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren en/of soorten maar als 1 artikel te koop op onze website, zoals bijvoorbeeld de Philips Avent Oefenbeker. Mocht je een specifieke voorkeur hebben voor een bepaalde kleur dan kun je dit aangeven bij onze klantenservice, indien mogelijk zorgen ze ervoor dat je de gewenste kleur zult ontvangen in jouw bestelling.